יום חמישי, 28 באפריל 2011

חברות הובלה חברת הובלות

EBook:hovalot.awardspace.co.uk_Find My Document

מומלץ לבצע רישום של מגוון הפריטים הארוזים בעת מעבר דירה, על הארגז והן במחברת, כך שכאשר נתארגן בהגיענו למקום היעד, נמצא את החפצים במהירות. ניתן לאחסן ולארוז את החפצים על פי חדרים ולציין על הארגז את שם החדר . להקפיד לארוז כל חפץ בנפרד לעטוף את החפצים השבירים בפצפצים או בניר עיתון ולהכניסם ללא רווחים אל האגזים. את הארגזים יש לסגור היטב. אם בארגז חפצים שבירים ציינו זאת על גבי הארגז. חפצים כבדים כמו ספרים ארזו בארגזים קטנים. בעת הפירוק כוונו את המובילים ישירות לחדר המיועד. תיאום ציפיות ושיתוף פעולה עם המובילים יבטיחו העברת דירה לשביעות רצונכם.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהדבר הכי חשוב זה למצוא חברת הובלה טובה אשר תיתן לכם את כל העזרה באריזת הדירה, עם פתרונות אריזה מיוחדים לפריטים מיוחדים. כמובן שחשוב מאוד שלחברה יהיה משאית גדולה על מנת להעביר את כל הבית בנגלה אחת כדי שתוכלו להיות בראש שקט כאשר אתם פורקים את הארגזים.
    חשוב מאוד לארוז את הציוד בסדר מסויים באריזות קרטון ולרשום לעצמכם איפה כל דבר נמצא על מנת שתוכלו לפרוק את הקרטונים בלי בעיה ובלי לחפש דברים, או לדאוג שדברים הלכו לאיבוד ולמצוא אותם אחרי זה בחדר ילדים.

    השבמחק